Service
Service kan beskrives som kundens forventninger om å bli positivt behandlet i møte med en virksomhet.
Service kan også sies å være den positive differansen mellom kundens forventninger til behandling og den faktiske opplevelsen. (hva-er.no)
Eksempler på dette er:
- Ha ansvar for servering til aktører og publikum i tråd med Mattilsynets forskrifter og gjøre seg kjent med guide til god internkontroll etter alkoholloven.
- Sikre god førstehjelpshåndtering gjennom avtale med den kommunale helsetjenesten og/eller en lokal hjelpeorganisasjon.
- Ha ansvar for garderobeforholdene til aktørene og eventuelt for publikum.
- Ha ansvar for å selge program og effekter før og etter forestillingene.
- Ha ansvar for å dele ut/selge pledd, regnovertrekk og sitteunderlag.
- Være vertskap og sørge for at publikum trives og finner sine plasser
Relevant lesestoff:
Spel- den gode totalopplevelsen
- Av Jorun MH Skryseth
Mat og vann (ekstern lenke)
- Av Mattilsynet
Kortvarig salg av mat
(ekstern lenke)
- Av Mattilsynet
Veileder for sikkerhet ved store arrangementer (ekstern lenke)